Hvordan jobber vi?

Service

Etter at du har tatt kontakt med oss, enten via telefon eller ved å bestille service via vår nettside, legger vi opp en time der en av våre reparatører kommer for å se på produktet ditt. Vi forsøker så godt vi kan å fikse det vi kan der og da, men ofte må nye deler bestilles fra leverandører. Hvis våre reparatører må bestille deler, er ventetiden som oftest rundt en uke, men kan i noen tilfeller ta lenger tid. Etter deler har kommet sendes en reparatør fortløpende for å få ordnet ditt apparat. I noen tilfeller må apparatet tas med til verkstedet for å repareres.

Du kan også ta med ditt apparat til verkstedet vårt så vi kan se på det der. En av våre reparatører er stort sett alltid tilgjengelig for å gi deg hjelp og gode råd. 

 

Husk å ta med kvittering på garanti og reklamasjon! 

Lånemaskiner

Vi forstår at alle trenger å få vasket klærne sine, men vi har kun et begrenset antall lånemaskiner og kan derfor ikke garantere lånemaskiner til alle. Ta kontakt med din hvitevareforhandler for å få lånemaskin dersom vi ikke har tilgjengelig. 

Tar det for lang tid?

I noen tilfeller kan det hende at reparasjonen tar lang tid da leveringstid på deler fra ulike leverandører kan variere stort. Om du lurer på hvor i løypa vi er på din maskin anbefaler vi å ta kontakt på telefon eller besøke vår butikk

 

I sommermånedene og etter ferier må du belage deg på lengre ventetider da reparasjoner blir samlet opp over feriene og det tar noe tid før vi kommer à jour.

Elektroverkstedet representerer flere store merkevarer og har et godt samarbeid med hvitevarekjedene på Sørlandet.

Se hvilke merker vi reparerer.